dobrystart.pngepuap-1.pngbip.png

Rytmika. Nauczanie zdalne

19.04.2020 Kategoria: Kategoria #1

Rytmika
20 i 21.04. 2020 r.
Grupa I
3, 4-latki
1.W tym tygodniu proponuje naukę nowej powitanki, którą będziemy utrwalać przez kolejne zajęcia.
Tekst:
Przywitamy się wesoło, zaklaszczemy raz dwa trzy
Przywitamy się wesoło, zaklaszczemy ja i ty            
Przywitamy się wesoło, już tupiemy raz dwa trzy
Przywitamy się wesoło, już tupiemy ja i ty
Hop, hop dzień dobry
Witam wszystkich was
Cwałujemy jak koniki już muzyka woła nas

Przygrywka- dzieci poruszają się jak koniki
Piosenkę śpiewamy dwa razy
Link do powitanki:
https://www.youtube.com/watch?v=dvSAoxWiVT4
2. Utrwalmy marsz z przedszkola.
Proponuje następującą piosenkę i zabawę:
Tekst piosenki:
Czy gotowe nogi do dalekiej drogi?
Marsz, marsz, maszerują wkoło
Marsz, marsz, bardzo mi wesoło
Marsz, marsz nogi mnie słuchają
Nagle stop - odpoczywają         (dziecko się zatrzymuje)
Liczymy do czterech: raz, dwa, trzy, cztery   (Liczy)
Czy gotowe nogi do dalekiej drogi?  (Tupie w miejscu)
Wracamy do marszu.
Śpiewamy cztery razy.
Link do piosenki:
https://www.youtube.com/watch?v=lbB770dSoI0
3. Proponuje zajęcia rytmiczne on-line:
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=aWJPsIF8JbI
4. Pooglądajmy razem z dzieckiem film o instrumentach. Jest to potrzebne do kolejnej zabawy.
Link:https://www.youtube.com/watch?v=MadTiSUv4Jo

5. Pobawmy się razem z dzieckiem w zabawę: ,,Jaki to instrument''?
Dziecko zamyka oczy, aby lepiej skupić się na dźwiękach.
Po każdym usłyszanych odgłosie, rodzic robi pauzę i razem z dzieckiem odgaduje jaki instrument grał.
Można pokazać dziecku zdjęcia jak wyglądają poszczególne instrumenty.
Link do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=MjTM0-Kom14
6. Na koniec zajęć proponuje relaksacje dla dzieci.
Dziecko kladzie się na podłodze. Zamyka oczy i słucha utworu.
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=P8128iS8o0g
Powodzenia ! Miłej zabawy !
Do usłyszenia w kolejnych zajęciach !
Pozdrawiam Pani Marzenka
Rytmika
20 i 21.04.2020 r.
Grupa II
5, 6-latki

1.W tym tygodniu proponuje naukę nowej powitanki, którą będziemy utrwalać przez kolejne zajęcia.
Tekst:
Przywitamy się wesoło, zaklaszczemy raz dwa trzy
Przywitamy się wesoło, zaklaszczemy ja i ty            
Przywitamy się wesoło, już tupiemy raz dwa trzy
Przywitamy się wesoło, już tupiemy ja i ty
Hop, hop dzień dobry
Witam wszystkich was
Cwałujemy jak koniki już muzyka woła nas

Przygrywka- dzieci poruszają się jak koniki
Piosenkę śpiewamy dwa razy
Link do powitanki:
https://www.youtube.com/watch?v=dvSAoxWiVT4
2. Pobawmy się z dzieckiem w ilusytracje muzyczną.
Do utworu Johanna Straussa dopasowano obrazki, które wskazują co ma wykonać dziecko,
np. marsz, uderzanie o kolana, klaskanie, dyrygowanie palcem, określone ruchy ręką.
Proponuje, aby pierwszy raz obejrzeć film i poćwiczyć wykonywane ruchy.
Następnie pracujemy z utworem.
Link do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=Bb56fQ9WrWM
3. Proponuje zajęcia rytmiczne on-line:
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=aWJPsIF8JbI

4. Pooglądajmy razem z dzieckiem film o instrumentach. Jest to potrzebne do kolejnej zabawy.
Link:https://www.youtube.com/watch?v=MadTiSUv4Jo

5. Pobawmy się razem z dzieckiem w zabawę: ,,Jaki to instrument''?
Dziecko zamyka oczy, aby lepiej skupić się na dźwiękach.
Po każdym usłyszanych odgłosie, rodzic robi pauzę i razem z dzieckiem odgaduje jaki instrument grał.
Można pokazać dziecku zdjęcia jak wyglądają poszczególne instrumenty.
Link do zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=MjTM0-Kom14

6. Wykonajm,y z dzieckiem prosty, domowy instrument.
dzika-jablon644.jpg
grzechotki.jpg

7. Na koniec zajęć proponuje relaksacje dla dzieci.
Dziecko kladzie się na podłodze. Zamyka oczy i słucha utworu.
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=P8128iS8o0g
Powodzenia ! Miłej zabawy !
Do usłyszenia w kolejnych zajęciach !
Pozdrawiam Pani Marzenka

W ramach naszej witryny stosujemy pliki „Cookies” w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika witryny i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych witryny, w szczególności do:

  • dostosowania zawartości stron internetowych witryny do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
  • zapamiętania ustawień Użytkownika dotyczących wyglądu i funkcjonalności stron witryny (np. język, kraj),

Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących „Cookies” oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika witryny. Sposoby i możliwości zmiany obsługi plików „cookies” mogą Państwo sprawdzić w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.

Zapisano